Με αφορμή τα 131 χρόνια από τη γέννησή της!
Η Lucy Wills συνέβαλε με το ερευνητικό της έργο στην ανάλυση της προγεννητικής αναιμίας και άλλαξε το πρόσωπο της προληπτικής προγεννητικής φροντίδας για τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
Η πρωτοπόρα αιματολόγος γεννήθηκε στις 10 Μαΐου του 1888 και φοίτησε στο κολλέγιο θηλέων Cheltenham, ένα από τα πρώτα βρετανικά ιδρύματα που φοιτούσαν γυναίκες και ασχολούνταν με την επιστήμη και τα μαθηματικά.
Το 1911 κατάφερε να αποφοιτήσει πρώτη στη Βοτανολογία και τη Γεωλογία από το Newnham College του Πανεπιστημίου του Cambridge, άλλο ένα από τα πρώτα βρετανικά ιδρύματα που πρωτοπορούσαν στην εκπαίδευση των γυναικών, με βάση το πρότυπο της Ιατρικής Σχολής στο Λονδίνο, την πρώτη βρετανική ιατρική σχολή για τις γυναίκες.
Η Wills ταξίδεψε στην Ινδία για να μελετήσει μια σοβαρή μορφή αναιμίας που έπληττε τις εγκύους υφαντουργούς στη Βομβάη και ήταν απειλητική για τη ζωή τους. Η αιματολόγος πίστευε ότι η αιτία της επικίνδυνης αναιμίας ήταν η κακή διατροφή και έτσι πραγματοποίησε ένα πείραμα που πρόσφερε αργότερα πολλά στην επιστήμη. Η Wills τάισε έναν εργαστηριακό πίθηκο με το βρετανικό πρωινό Marmite, το οποίο είναι φτιαγμένο από εκχύλισμα ζύμης και παρατήρησε ότι η κατάσταση του βελτιώθηκε. Τα αποτελέσματα του πειράματος καθιέρωσαν στην αιματολογία τα «Factor Wills». Αργότερα, οι επιστημονικές έρευνες απέδειξαν τη σημασία πρόσληψης φολικού οξέως από τις εγκύους και πλέον συνίσταται στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
Τι είναι τα doodles;
Τα doodles δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων. Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες. Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Lary Page και Sergey, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου. Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.