Gucci και The North Face είναι ξανά μαζί και το αποτέλεσμα είναι καλύτερο από το αναμενόμενο. Μετά τη συνεργασία τους το 2020, το δίδυμο ξεπέρασε πραγματικά τις προσδοκίες με τη δεύτερη συλλογή του, παρέχοντας μια τεράστια ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ με ρετρό χαρακτήρα, με το χαρακτηριστικό co-branding logo.
Βασιζόμενη στο trend της logomania που έχει επιστρέψει, η συλλογή παρουσιάζει μια ποικιλία από τάσεις της δεκαετίας του ’90, όπως το καπέλο τύπου bucket, το surf shorts, το puffer bomber jacket, το πάνινο σακίδιο πλάτης, φόρμες και παντελόνια εμπνευσμένα από τα cargo pants. Όλα αυτά διαθέτουν το εμβληματικό, αλληλοσυνδεόμενο μονόγραμμα GG. Τονισμένα με κόκκινο και μαύρο, τα σχέδια περιλαμβάνουν επίσης ένα κομψό ασπρόμαυρο print για μια πιο σύγχρονη αισθητική.
Τo color blocking ήταν άλλη μια σημαντική τάση της δεκαετίας του ’90. Τότε χρησιμοποιούνταν τα βασικά χρώματα, ως επί το πλείστον, συνδυασμένα σε μπουφάν, αντιανεμικά και παντελόνια ski. Αυτή η συλλογή ανανεώνει την τάση χρησιμοποιώντας μοντέρνους συνδυασμούς χρωμάτων -συμπεριλαμβανομένων λαμπερών αποχρώσεων neon- που ενσωματώνονται εύκολα στην καθημερινή γκαρνταρόμπα.
H νέα εκδοχή των grandpa sweaters της δεκαετίας του ’90, έχει επίκαιρους, γήινους τόνους συνδυασμένους με σύγχρονες αποχρώσεις του μπλε και του εντυπωσιακού μουσταρδί. Διαθέτουν νοσταλγική vintage ζιγκ-ζαγκ στάμπα καθώς και μοτίβο με θέμα το δάσος.
Το bomber jacket ήταν βασικό στοιχείο της γκαρνταρόμπας της δεκαετίας του ’90 και για αυτήν τη συλλογή, τους δόθηκε ένα ανανεωμένο touch με μια πολύχρωμη μίξη floral-μονογράμματος και ένα πιο σπορ, δίχρωμο σχέδιο. Παρά την ανανέωση, τα συγκεκριμένα εξακολουθούν να θυμίζουν εντελώς τη δεκαετία του ’90, χαρή και στο ελαφρύ, νάιλον ύφασμα.
Source | L’OFFICIEL USA