Στο πρώτο του άλμπουμ για το Warp, ο μουσικός από το Νότιο Λονδίνο αναμιγνύει grunge κιθάρες με σπασίματα drum’n’bass και κλειστοφοβικές ατμόσφαιρες, αναζητώντας μια ανήσυχη κάθαρση.
Στο σινγκλ του 2021 “South”, ο Wu-Lu (γνωστός και ως Miles Romans-Hopcraft) ξέφυγε από το συναισθηματικό φράγμα . Ο καλλιτέχνης του Μπρίξτον, έκανε ένα δυναμικό grunge-rap blitz – μια αναπάντεχη αλλά ευπρόσδεκτη αλλαγή πλημμυρισμένη από κομψά breakbeats, λαμπερά μπάσα και κλειστοφοβικές ατμόσφαιρες.
Με την άφιξη του LOGGERHEAD, είναι σαφές ότι ο Romans-Hopcraft δεν ενδιαφέρεται να είναι πανκ προφήτης του κινήματος κατά του gentrification. Αντίθετα, διοχετεύει την ενέργειά του προς τα μέσα, για να διώξει τους δαίμονές του.
Οι πιο συναρπαστικές στιγμές του LOGGERHEAD είναι όταν ο Wu-Lu αφήνει την οργή του να βγει στην επιφάνεια. Καμία λυρική στιγμή δεν προσφέρει τόσο συγκλονιστική γροθιά ή τόσο σπλαχνική εικόνα αστικής αποσύνθεσης, όσο το αρχικό δίστιχο της “I used to live in South London/There isn’t much of it left”. Κανένα φωνητικό ξέσπασμα δεν κόβει τόσο βαθιά όσο η κραυγή που πήζει το αίμα που σχηματίζει το ρεφρέν του τραγουδιού.
Παρά τα δυνατά τους τύμπανα, τα πρώτα τέσσερα τραγούδια είναι θολά και μπερδεμένα από ανομοιόμορφες και ακατάστατες μίξεις που σπρώχνουν τη φωνή του Romans-Hopcraft στο σκοτάδι.
Το υπνωτικό, σε μεγάλο βαθμό ακουστικό “Calo Paste” είναι έντονο χωρίς να είναι ασταθές: οι Romans-Hopcraft και η guest τραγουδίστρια Léa Sen κυκλώνονται γύρω από μια υπέροχη, μίνιμαλ σύνθεση του Mica Levi και του Raven Bush με το ρεφρέν “I don’t want to see your mental health go to waste”. Το «Slightly» ξεττυλίγει μια αυτοαμφιβολία “I don’t feel the same/And I’m weak when I pray” σε ένα απατηλά ευέλικτο trip hop δρόμο. Το τρομακτικό “Blame” (“Eyes shot shot/Couldn’t see my best friend/Soul was dead”) είναι μια παραληρηματική αλλά παράξενα τρυφερή εκδοχή του noise-rap.
Στην εισαγωγή του «Broken Homes», ο Romans-Hopcraft απαγγέλλει ένα σύντομο ποίημα θρηνώντας για την αδυναμία «εύλογης σκέψης» όταν «ανήσυχα πλαίσια ενοχής» περιορίζουν την «καθημερινή πραγματικότητα».
Ο Wu-Lu ακόμα κι όταν η μουσική μαίνεται γύρω του, είναι σαφές ότι τελικά κατεβάζει την ασπίδα του.
.