Το «Start Me Up» των Rolling Stones χόρευαν οι άνθρωποι της Microsoft πάνω στη σκηνή και μετά από λίγο είχαμε την πρώτη εμφάνιση του κουμπιού Start στα Windows 95!
Το ημερολόγιο έγραφε 24 Αυγούστου 1995 και στα καταστήματα ήδη από τα ξημερώματα ο κόσμος περίμενε να αγοράσει τα νέα Windows σε cd-rom!
Μεγάλη χαρά επίσης, που πλέον δεν χρειαζόμασταν να πληκτρολογούμε win ή windows.exe για να «φορτώσουν» τα Windows.
Η Microsoft πρόσθεσε πολλά λειτουργίες στα Windows 95, όπως ήταν το κουμπί «Έναρξη», το μενού και η γραμμή εργασιών που διευκόλυνε πολύ στην αναζήτηση των εγκατεστημένων προγραμμάτων εφαρμογών.
Το νέο λειτουργικό σύστημα της Microsoft (με κωδικό όνομα Chicago) ήταν το πρώτο με 32-bit, είχε επίσης μια σημαντική προσθήκη, την υποστήριξη για μεγάλα ονόματα αρχείων, έως 250 χαρακτήρες. Ακούγεται ως βασικό χαρακτηριστικό στις ημέρες μας, όμως εκείνη την εποχή έκανε την ονοματοδοσία των αρχείων πιο εύκολη.
Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό ήταν η εισαγωγή του plug and play, για την αυτόματη ανίχνευση και εγκατάσταση νέου υλικού.
Η Microsoft -στα Windows 95- παρουσίασε επίσης την πρώτη της ιδέα για τον συγχρονισμό δεδομένων μεταξύ πολλαπλών συσκευών στα. «Ο Χαρτοφύλακάς μου» ονομαζόταν και στόχευε στο συγχρονισμό αρχείων μεταξύ φορητού υπολογιστή και επιτραπέζιου υπολογιστή. Σημαντική νέα λειτουργία ήταν και η αντιστοίχιση απομακρυσμένων μονάδων δίσκου μέσω δικτύου (Map Network Drive).
Επιπλέον με τα νέα Windows, παρουσιάστηκε το MSN, το οποίο είχε σχεδιαστεί για να παρέχει πρόσβαση σε e-mail, σε chat, ομάδες σε ειδησεογραφικά portal και γενικότερα πρόσβαση στις ιστοσελίδες του www. Όλα αυτά μέσω τηλεφωνικής σύνδεσης.
Η Microsoft πρόσθεσε τη λειτουργία «προφίλ χρήστη», ούτως ώστε να μπορούν να συνδεθούν διαφορετικοί χρήστες στα Windows 95 διαθέτοντας τα δικά τους ξεχωριστά προφίλ.
Εάν παρόλα αυτά οι χρήστες δεν ήταν ικανοποιημένη με όλες τις νέες δυνατότητες των Windows 95, τότε θα μπορούσαν να αγοράσει το πακέτο Microsoft Plus! Αυτό μεταξύ άλλων, περιελάμβανε το Internet Jumpstart Kit (μια πρώιμη έκδοση του Internet Explorer), υποστήριξη θεμάτων και μια σειρά βοηθητικών προγραμμάτων συστήματος.
Η Microsoft για τη διαφημιστική εκστρατεία εκτός από τους Rolling Stones, «φώναξε» και τα Φιλαράκια!
Έτσι δημιουργήθηκε μια κωμική σειρά (σε βιντεοκασέτα) με την Jennifer Aniston και τον Matthew Perry να εξηγούν με απλά λόγια της λειτουργίες των νέων Windows.
Στις πρώτες πέντε εβδομάδες πωλήθηκαν 7 εκατομμύρια αντίτυπα.