Επανακυκλοφορεί ψηφιακά το ντεμπούτο άλμπουμ του Κωνσταντίνου Βήτα, είκοσι τέσσερα χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του.
Η «Σούπερ Στέλλα» είναι το πρώτο σόλο άλμπουμ του Κωνσταντίνου Βήτα μετά την διακοπή των Στέρεο Νόβα το 1996. Ο Κ.Βήτα ξεκινά την προσωπική του πορεία και στο πρώτο του αυτό άλμπουμ τον συναντάμε σε μια σκοτεινή περίοδο, να ηχογραφεί ένα ηλεκτρονικό έργο σε Drum & Bass ύφος με διάχυτα breakbeat, γεμάτο από έντονες μελωδίες, distorted φωνές και στίχους που οδηγούν σε εσωτερικά τοπία σε αντίθεση με την εξωστρεφή διάθεση που είχε στους Στέρεο Νόβα. Ντέμο και συνθέσεις τού άλμπουμ, ηχογραφήθηκαν και γράφτηκαν στα παράλια της Ισπανίας όπου έμενε για ένα διάστημα, αλλά και στην Αθήνα.
Ο
Κ.Βήτα στην «Σούπερ Στέλλα» δεν φοβάται καθόλου να εκτεθεί μέσα από περίεργους, ασαφείς και συνάμα βαθιά υπαρξιακούς στίχους με κατάληξη το κομμάτι «Οι Γερανοί» όπου απαγγέλει από μια ταράτσα: «έξω από τον κόσμο μου υπάρχει ο ίδιος κόσμος, το δέσιμο της γραβάτας ανάμεσα στην ελευθερία και τον συμβιβασμό, η αλλοτρίωση του χαρακτήρα μου από διώροφο σε ουρανοξύστη, και η ενσωμάτωση σε ένα πλατύ μηχανισμό»
Το άλμπουμ κυκλοφόρησε σε λίγες κόπιες και αποσύρθηκε από την κυκλοφορία σύντομα. Ο Κ.Βήτα στις συναυλίες του μέσα στα χρόνια δεν ξέχασε ποτέ αυτό το άλμπουμ και έκανε «Το Παιδί», την «Δύναμη της αγάπης» και την «Στέλλα» αγαπημένα τραγούδια των φαν του, ενώ η οργισμένη «Οπαλίτα» με το σαμπλ του Μάνου Χατζιδάκι, κλείνει την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων το 2004 και γίνεται το τραγούδι των βεγγαλικών.
Η «Σούπερ Στέλλα» μας επανασυστήνεται μετά από όλα αυτά τα χρόνια και βρίσκει την θέση της στη σημερινή εποχή, ξεδιπλώνοντας τα ηλεκτρονικά της ηχοχρώματα και την πρώιμη άγρια ποίηση του Κ.Βήτα.