Παραποιημένα έργα τέχνης; Τα σημαντικότερα έργα τέχνης της Αυστρίας διαφημίζονται μέσω μιας αμφιλεγόμενης εκστρατείας που χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη.
Το γραφείο τουρισμού της Βιέννης χρησιμοποιεί μια γατένια διαφημιστική εκστρατεία με την βοήθεια του AI προκειμένου να παροτρύνει τον κοινό να δει τα πραγματικά έργα τέχνης.
Η γάτα είναι το αγαπημένο ζώο του Διαδικτύου. Έτσι η Βιέννη δημιούργησε μια σειρά με μερικά από τα πιο εμβληματικά έργα τέχνης της Αυστρίας. τοποθετώντας τις γάτες σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
«Συγγνώμη Έγκον, αλλά η τέχνη σου έκανε δυνατή την τέχνη της τεχνητής νοημοσύνης», λέει μια εικόνα ενός αιλουροειδούς σε στυλ Έγκον Σίλε.
Προφανώς και ο σκοπός είναι να θυμηθούμε πως πίσω από τα αλλοιωμένα έργα των διαφόρων ΑΙ εφαρμογών πρωταγωνιστούν οι πραγματικοί καλλιτέχνες. αλλά πολλοί διαφωνούν με οποιαδήποτε υιοθέτηση της αμφιλεγόμενης τεχνολογίας. Την ίδια αντιμετώπιση είχαν και άλλες παρόμοιες καμπάνιες από το Μπαλέτο του Σαν Φρανσίσκο ή το Mauritshuis στην Ολλανδία .
Η εκστρατεία δημοσιεύει επίσης ένα βίντεο στο οποίο ο ιστορικός τέχνης Markus Hübl ξεναγεί το κοινό στα μουσεία Kunsthistorisches και Leopold Museum όπου συστήνει τα παγκοσμίως διάσημα αριστουργήματα της Βιέννης από τους Schiele, Klimt και Bruegel.