Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home Life & Culture Picks

ΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Κωτσόβολος

από togetherteam
10 Απριλίου 2024
σε Picks
Share on FacebookShare on Twitter
  • Επιτάχυνση του πελατοκεντρικού μετασχηματισμού του Ομίλου ΔΕΗ σε ολοκληρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών,στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού
  • Κωτσόβολος: Κορυφαίο και ολοκληρωμένο δίκτυο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων, με 97 φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων 27 megastores και πολυκαναλικό (omni channel) δίκτυο πωλήσεων

 

Η ΔΕΗ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος από την Currys plc με την οποία επιταχύνει σημαντικά τον μετασχηματισμό της σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά της λιανικής.

Η εξαγορά ολοκληρώθηκε έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης €200 εκατ., χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16. Η εξαγορά της Κωτσόβολος ολοκληρώθηκε μετά και τις συνήθεις για τέτοιες συναλλαγές εγκρίσεις από αρμόδιες αρχές, περιλαμβανομένης της έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού.Η ΔΕΗ χρηματοδότησε την εξαγορά μέσω ιδίων κεφαλαίων.

Ένταξη Κωτσόβολος στον όμιλο ΔΕΗ: Νέα εποχή λύσεων και εμπειρίας πελάτη

Η ένταξη της Κωτσόβολος στον Όμιλο ΔΕΗ αποτελεί μία στρατηγική κίνηση, καθώς βρίσκεται σε πλήρη αντιστοιχία με την πελατοκεντρική στρατηγική που έχει χαράξει ο Όμιλος, σύμφωνα με το business plan που ανακοίνωσε η διοίκηση στο Capital Markets Day 2024 στο Λονδίνο.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος, ο Όμιλος ΔΕΗ έχει πλέον στο δυναμικό της ένα αγαπημένο brand και ένα ευρύ δίκτυο 97 φυσικών καταστημάτων  σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores. Πέραν των φυσικών καταστημάτων, ο Όμιλος ΔΕΗ απέκτησε και ένα ολοκληρωμένο, πανελλαδικό, δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές του αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις συσκευών. Επίσης, κατέχει πλέον και ένα πολυκαναλικό (omnichannel) δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημένο e-shop (kotsovolos.gr).

Στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, η εξαγορά της Κωτσόβολος δίνει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ, να οικοδομήσει άμεσα μια νέα σχέση με τους πελάτες της, μέσω ενός υφιστάμενου και ισχυρού δικτύου καταστημάτων και logistics, αξιοποιώντας παράλληλα ένα κορυφαίο brand για προϊόντα γύρω από το σπίτι. Παράλληλα, ηΔΕΗ μπορεί να επικεντρωθεί και να αναπτύξει άμεσα λύσεις προστιθέμενης αξίας γύρω από τα βασικά προϊόντα της, ενώ έχει και την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί επιπλέον συνέργειες (δίκτυο εγκαταστατών, τηλεφωνικά κέντρα κ.λπ.) για την επίτευξη καλύτερης εμπειρίας του πελάτη.

 

Σημειώνεται ότι η εξαγορά της Κωτσόβολος εξοικονομεί για τον Όμιλο ΔΕΗ περίπου €100 εκατ. τα οποία ο Όμιλος προόριζε για την δημιουργία δικτύου logistics και υποδομών μεταφορών αλλά και συστημάτων πληροφορικής για τη διαχείρισή τους.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γεώργιος Στάσσης, δήλωσε: «Στόχος μας στον Όμιλο ΔΕΗ είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και πιο φιλική στο περιβάλλον και στους καταναλωτές εταιρεία. Ένας ολοκληρωμένος, πελατοκεντρικόςπάροχος προϊόντων και υπηρεσιών σε ψηφιακό και φυσικό επίπεδο. Η ένταξη της Κωτσόβολος στο group, ως μέρος του επενδυτικού μας πλάνου ύψους €9 δισ., μας φέρνει πολύ πιο κοντά στον στόχο μας πολύ γρηγορότερα. Θέλω να ευχαριστήσω θερμάόλους όσοι εργάστηκαν σκληρά το προηγούμενο διάστημα για την ολοκλήρωση της εξαγοράς. Σήμερα ξεκινάει μια νέα σχέσημε τους πελάτες μας, με φιλοδοξία να τους βοηθήσουμε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα οφέλη του πράσινου ενεργειακού μέλλοντος και τις δυνατότητές που δημιουργεί η εποχή του νέου εξηλεκτρισμού.»

 

Η Price waterhouse Coopers Business Solutions S.A. (PwC) ενήργησε ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος και η δικηγορική εταιρεία Β. Βύζας – Γ. Κατρινάκης, ως νομικός σύμβουλος της ΔΕΗ στο πλαίσιο της εξαγοράς.

Tags: ΔΕΗΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της ΚωτσόβολοςΔιευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΔΕΗ κ. Γεώργιος Στάσσηςνταξη Κωτσόβολος στον όμιλο ΔΕΗ: Νέα εποχή λύσεων και εμπειρίας πελάτηξαγορά της Κωτσόβολος Όμιλο ΔΕΗ

togetherteam

Related Posts

Picks

MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Οκτώ φωτοβολταϊκοί σταθμοί συνολικής ισχύος 882,4 MW στη Μακεδονία έλαβαν οριστική προσφορά σύνδεσης με το δίκτυο

15 Απριλίου 2025
Picks

Η ΔΕΗ κάνει τη μεταφορά ρεύματος πιο εύκολη και πιο γρήγορη

19 Φεβρουαρίου 2025
Picks

Κ. Μαύρος-ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Η Ευρωπαϊκή ενεργειακή αυτονομία περνάει από τις ΑΠΕ και τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

31 Ιανουαρίου 2025
Next Post

Θερινό Πρόγραμμα Λειτουργίας Μουσείων – Μνημείων – Αρχαιολογικών Χώρων

Αρκούν οι αλλαγές της Google για το περιεχόμενο μέσω ΑΙ;

Rizz, delulu, λόκαρε, «για το story»: Πώς επικοινωνεί σήμερα η Gen Z;

Highlights

Οικολογική Κίνηση Κοζάνης – Εκδήλωση: “Δίκαιη Μετάβαση” Με την μάτια της νεολαίας

Μαζί στη Διαδρομή για τη Δίκαιη Μετάβαση

Νεολαία για μια Δίκαιη Μετάβαση: Εργαλειοθήκη Συμμετοχής στο Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης

Έκθεση για τη Συμμετοχή των Νέων στη Δίκαιη Μετάβαση: Παραδείγματα από 12 Κράτη-Μέλη της ΕΕ

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Ο ρόλος της νεολαίας στη Δίκαιη Μετάβαση: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr