Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home Life & Culture Φωτογραφία

Οι φωτογραφίες του Steven Ahlgren αποτυπώνουν την ομορφιά και την κοινοτοπία του γραφείου

Ο φωτογράφος μιλά για το νέο του βιβλίο, το οποίο εμπνεύστηκε από τον πίνακα του Edward Hopper (1940) "Office at Night"

από togetherteam
11 Απριλίου 2022
σε Φωτογραφία
Share on FacebookShare on Twitter

Τώρα που “συζούμε με τον Covid”, οι πολιτικοί αλλά και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επιζητούν τη ζωή στο γραφείο. Πεπεισμένα ότι οι άνθρωποι αποδίδουν καλύτερα μέσα σε έναν κοινόχρηστο χώρο γεμάτο μπεζ τοίχους, βιομηχανικά χαλιά και αρθρωτά έπιπλα, τα κυρίαρχα μέσα μαζικής ενημέρωσης ξετυλίγουν ατελείωτες ιστορίες για τα οφέλη της «κουλτούρας του  γραφείου» στην παραγωγικότητα των εργαζομένων,  παρά τα στοιχεία για το αντίθετο.

Με την πρόσφατη δημοσίευση του “The Office” (Hoxton Mini Press), ο φωτογράφος Steven Ahlgren αποτυπώνει το ήσυχο δράμα και την κοσμική μαγεία της ζωής στο γραφείο με μια χαρακτηριστική αίσθηση ασάφειας. Φωτογραφίζοντας μέσα σε αμερικανικά γραφεία κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990 και του 2000, ο Ahlgren βλέπει την ομορφιά στις  καθημερινές στιγμές.

Ο Ahlgren ξεκίνησε τη σειρά βλέποντας τον εαυτό του.  Ενώ εργαζόταν σε μια τράπεζα της Μινεάπολης το 1987, άρχισε να κάνει μικρά ταξίδια για να βλέπει τον πίνακα του Edward Hooper του 1940, Office at Night στο Walker Art Center.  Στον πίνακα, ένας άντρας κάθεται στο γραφείο του και διαβάζει ένα έγγραφο ενώ η γραμματέας του στέκεται πίσω του, φαινομενικά του καταθέτει χαρτιά, ενώ έχει χαθεί στις δικές της σκέψεις. Μέσα στην ηρεμία, ένας αέρας μελαγχολίας διαχέεται. Η μέρα τελείωσε, αλλά οι υπάλληλοι είναι εκεί.

«Δούλευα σε ένα γραφείο από το 1984 και ήμουν λίγο απογοητευμένος με αυτό», λέει ο Ahlgren.

«Με εντυπωσίασε ο πίνακας του Χόπερ. Έχει αποτυπώσει μια σκηνή που φαινομενικά είναι πεζή. Συνέχισα να  επιστρέφω για να φτιάξω τη δική μου ιστορία. Προσπαθούσα να  καταλάβω, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα πραγματικά τι συνέβαινε εκεί».

Ο Ahlgren άρχισε να ασχολείται περισσότερο με τη φωτογραφία και τελικά έφυγε από την τράπεζα – αλλά το γραφείο τον καλούσε συνέχεια όμως ο  Ahlgren ήταν έτοιμος να δημιουργήσει τις δικές του διφορούμενες αφηγήσεις που αφήνουν χώρο στους θεατές, όπως έκανε ο Hopper.

«Μία από τις πρώτες φωτογραφίες μου για την σειρά ήταν ένας τύπος που έβγαζε  φωτοτυπίες», λέει ο Ahlgren.  «εμοιαζε σαν να έβλεπα την  αυτοπροσωπογραφία μου, ακριβώς όπως ήμουν στην τράπεζα,  χαμένος στις σκέψεις μου να αναρωτιέμαι  πόσο καιρό θα έμενα εκεί; Τι θα έκανα;»

Ο Ahlgren σε άλλη φωτογραφία του φωτογραφίζει όπου δύο γυναίκες να κάθονται σε μια αίθουσα συνεδριάσεων περιτριγυρισμένες από άντρες – ενώ φωτογραφίες  πορτρέτα ανδρών ήταν παντού κρεμασμένα στον τοίχο. Για τον Ahlgren, η φωτογραφία μίλησε για αυτό που βιώνουν οι γυναίκες  σε ανδροκρατούμενες βιομηχανίες. «Η γυναίκα μου εργάζεται σε ένα δικηγορικό γραφείο και πρέπει να αντιμετωπίσει μια κουλτούρα που είναι  παρόμοια», λέει.

«Η μεγαλύτερη κόρη μου είναι φοιτήτρια μηχανολόγος μηχανικός και μερικές φορές είναι η μοναδικη γυναίκα στο χώρο. Ποτέ δεν ήμουν ο μοναδικός άνδρας σε έναν χώρο  εκτός από τη στιγμή που γεννήθηκαν οι κόρες μου!

 

Κοιτάζοντας τη φωτογραφία του άνδρα που κάθεται στο γραφείο του, περιτριγυρισμένος από «μπαλόνια γενεθλίων», ο Ahlgren σημειώνει ότι ενώ ορισμένοι βλέπουν την εικόνα ως τραγική και θλιβερή, τη βρίσκει συγκινητική και στοχαστική. «Εφτιαξαν μια γιορταστική ατμόσφαιρα με πράγματα που ήταν διαθέσιμα για να γιορτάσουν τα γενέθλιά του. Ήταν μια εγκάρδια χειρονομία», λέει. 

www.anothermag.com

Tags: «κουλτούρας του  γραφείουEdward Hopper του 1940 "Office at Night"sliderSteven Ahlgrentogethertogether free presstogether magtogether magazinetogethermagΟι φωτογραφίες του Steven Ahlgren αποτυπώνουν την ομορφιά και την κοινοτοπία του γραφείουφωτογραφία

togetherteam

Related Posts

Φωτογραφία

Ένα φωτογραφικό οδοιπορικό στους νομαδικούς λαούς της Βόρειας Ινδίας

24 Ιανουαρίου 2025
Φωτογραφία

O Μίτος των Μωμόγερων ξετυλίγεται

26 Δεκεμβρίου 2024
Φωτογραφία

Αριστοτέλης Σαρρηκώστας: “Πως έζησα το Πολυτεχνείο”

17 Νοεμβρίου 2024
Next Post

Η πρωταθλήτρια ομάδα ΦΣ Κοζάνης λειτουργεί σε όλα τα επίπεδα ως… ένα!

Πράσινο υδρογόνο - «Από το 2030 και μετά, απόσυρση της πολιτείας και ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας»

«Κρυφά μες στην καβάτζα» - Νέο τραγούδι από τον Φοίβο Δεληβοριά

Highlights

Με τη Νέα Γενιά στην Πρώτη Γραμμή: Ο Γιάννης Μητλιάγκας και το Επιμελητήριο Κοζάνης στη Δίκαιη Μετάβαση

Οικολογική Κίνηση Κοζάνης – Εκδήλωση: “Δίκαιη Μετάβαση” Με την μάτια της νεολαίας

Μαζί στη Διαδρομή για τη Δίκαιη Μετάβαση

Νεολαία για μια Δίκαιη Μετάβαση: Εργαλειοθήκη Συμμετοχής στο Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης

Έκθεση για τη Συμμετοχή των Νέων στη Δίκαιη Μετάβαση: Παραδείγματα από 12 Κράτη-Μέλη της ΕΕ

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr