- Νέα φιλοσοφία, μοντέρνος σχεδιασμός και ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας
- Γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση με διευρυμένο ωράριο
- Προχωράει δυναμικά ο μετασχηματισμός του δικτύου καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη τηνΕλλάδα
Ανανεωμένο και με νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης άνοιξε ξανά τις πόρτες του για επισκέπτες και πελάτες, το κατάστημα ΔΕΗ στην οδό Χρήστου Κατσάρη 4, σταΙωάννινα. Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο, το νέο κατάστημα σχεδιάστηκεέχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρομε στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία στη νέα, ψηφιακή εποχή.
Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν ξεπεράσειτα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.
Λειτουργώντας καθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7, τα ανασχεδιασμένα καταστήματα ΔΕΗ παρέχουν στους επισκέπτες εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:
- Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
- Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
- Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ Service Point, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Νέες υπηρεσίες και προϊόντα
Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ,επί παραδείγματι το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόνπου δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία, όπως το e-Self Metering, με το οποίο αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καταχωρίζοντας οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusinessEnter για επιχειρήσεις,με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση,χωρίς μηχανισμό διακύμανσης.Παράλληλα,όλοι οι επαγγελματίες απολαμβάνουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους, ενώ ειδικά για το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω Video Call ή Live Chat, στον χρόνο που εξυπηρετεί κάθε πελάτη.
Επιπλέον,οικιακοί και εταιρικοί πελάτεςμπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειαςή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.
Τέλος, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούνγια όλες τις ενεργειακές λύσεις ΔΕΗ σχετικά με φωτοβολταϊκά συστήματα και αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smartliving για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.