Στις οσκαρικές υποψηφιότητες που ανακοινώθηκαν πριν λίγες μέρες και που περιλάμβαναν ουκ ολίγες εκπλήξεις (η απουσία της «Απόφασης Φυγής» από την κατηγορία Διεθνούς Ταινίας μάλλον η πιο κραυγαλέα από αυτές), ήταν μία υποψηφιότητα που ξεσήκωσε τις περισσότερες συζητήσεις. Ο λόγος για την εμφάνιση της βρετανίδας ηθοποιού Άντρεα Ράιζμπορο στον Α’ Γυναικείο Ρόλο όπου βρέθηκε υποψήφια κόντρα στα προγνωστικά, τα μεγέθη ονομάτων αλλά και τα μπάτζετ για τις οσκαρικές καμπάνιες.
Για τον ρόλο της ως αλκοολική πρώην νικήτρια λαχείου στο δράμα «Όσα Φέρνει η Ζωή» («To Leslie»), ένα φιλμ που απειροελάχιστοι άνθρωποι στον κόσμο είδαν κατά την κυκλοφορία του, η Ράιζμπορο πραγματοποίησε μια κάπως DIY, social media καμπάνια που βασίστηκε στον κύκλο των γνωστών και των συνεργατών της, που πόσταραν με πάθος υπέρ της.
Καθώς εκτός της κατηγορίας βρέθηκαν εν τέλει ονόματα όπως η Βάιολα Ντέιβις του «Woman King», η Ακαδημία θορυβήθηκε και ξεκίνησε έναν έλεγχο ώστε να διαπιστωθεί αν υπήρξαν παραβάσεις κατά τη διαδικασία της σύντομης αυτής καμπάνιας. Τελικά δεν βρέθηκε κάτι αληθινά μεμπτό, αν και είναι σαφές από τις αντιδράσεις (αλλά και από τα όσα ακούγονται behind the scenes) πως τα στούντιο κι οι publicists δεν είναι καθόλου χαρούμενοι με αυτό που συνέβη.
Στις υπόλοιπες υποψηφιότητες των Όσκαρ, κυριάρχησαν όπως αναμενόταν οι ταινίες «Τα Πάντα Όλα», «Τα Πνεύματα του Ινισέριν», «The Fabelmans» και «Ουδέν Νεότερον από το Δυτικό Μέτωπο», ενώ εντυπωσιακή ήταν και η παρουσία του «Τριγώνου της Θλίψης» με απρόσμενη τριπλέτα σπουδαίων υποψηφιοτήτων στις κατηγορίες Ταινίας, Σκηνοθεσίας και Σεναρίου. Θυμίζουμε πως το σύνολο της φιλμογραφίας του σκηνοθέτη Ρούμπεν Έστλουντ μπορείτε να δείτε αποκλειστικά στο Cinobo. Από το Cinobo, τέλος, θα δούμε και το «Quiet Girl», την υπέροχη ιρλανδική ταινία που προτάθηκε για Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας.