Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home News Feed Κόσμος

Το αμάρτημα των ψηφιακών μέσων!

από togetherteam
17 Μαΐου 2023
σε Κόσμος
Share on FacebookShare on Twitter

Mόλις πριν από έξι χρόνια, η Vice Media είχε αποτιμηθεί στα 5,7 δισ. δολάρια. Προχθές κήρυξε πτώχευση.

Τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης τη δεκαετία του 2010 βρίσκονταν σε απόλυτο χάος, γράφουν τα ξένα μέσα, αλλά –κατά περίεργο τρόπο– ήταν κυριευμένα από αισιοδοξία: η κατάρρευση των εντύπων θα απελευθέρωνε επενδύσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα γίνονταν ένας ευνοϊκός εταίρος. Όμως το επόμενο μεγάλο βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο που θα έσωζε τις αίθουσες σύνταξης δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Φέτος έκλεισαν τα Gawker (για δεύτερη φορά), BuzzFeed News, MTV News, ενώ κύματα απολύσεων έγιναν στα Vox, NPR, The Washington Post, Insider, News Corp. και σε πολλά άλλα μέσα.

Κατά κάποιους, βασικό αμάρτημα των ψηφιακών μέσων ήταν η απόφαση που ελήφθη στις αρχές των 2000s να μην υπάρχει paywall για το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου του διαδικτύου. Με την υιοθέτηση της νοοτροπίας «η πληροφορία πρέπει να είναι ελεύθερη», λένε, τα στελέχη των ΜΜΕ απαξίωσαν μόνιμα τις ειδήσεις. Άλλοι επισημαίνουν την αποτυχία τους να δουν τεχνολογικές πλατφόρμες όπως το Craigslist, το Facebook και την Google ως σοβαρές απειλές για τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Αν και υπάρχει αλήθεια σε αυτές τις παρατηρήσεις, γράφει ο δημοσιογράφος Σάιμον Όουεν, τα περισσότερα μέσα έκαναν διορθωτικές κινήσεις: Έχουν γίνει πολύ πιο επιφυλακτικά απέναντι στις μεγάλες πλατφόρμες και έχουν βάλει μεγάλο μέρος του περιεχομένου πίσω από paywall.

Ο Όουενς πιστεύει ότι άλλη είναι η αιτία: τα ψηφιακά μέσα υποτίμησαν το δικό τους διαφημιστικό απόθεμα, γράφει. Η υιοθέτηση ενός μοντέλου διαφημίσεων που «αποσύνδεσε τον αναγνώστη από τη δημοσίευση που διαβάζει» είχε ως αποτέλεσμα να μην έχει πλέον σημασία αν οι διαφημίσεις προβάλλονται παράλληλα με την ποιοτική δημοσιογραφία, αλλά μόνο αν οι έμποροι έφταναν στις δημογραφικές ομάδες-στόχους τους.

To ποιοτικό περιεχόμενο (συχνά δαπανηρό για την παραγωγή του) έπεσε σε δυσμένεια – η ποσότητα και το clickbait νίκησαν.

Διαβάστε περισσότερα: The media industry’s original sinThe media industry’s original sin (Simon Owens’s Media Newsletter)

Tags: Διαφήμιση ψηφιακά μέσαΚατάρρευση εντύπωνπαραδοσιακά μεσαποιοτική δημοσιογραφίαπτώχευση εφημερίδεςψηφιακά μέσαψηφιακά μέσα ενημέρωσης

togetherteam

Related Posts

Κόσμος

Παραμονή Πρωτοχρονιάς σε όλο τον κόσμο – αυτά τα γνωρίζατε;

30 Δεκεμβρίου 2024
Κόσμος

Παναγία των Παρισίων: Συγκινητικές στιγμές στα θυρανοίξια του ναού

8 Δεκεμβρίου 2024
Κόσμος

Oδηγός επιβίωσης: Ποιες χώρες της Ευρώπης διανέμουν φυλλάδιο

27 Νοεμβρίου 2024
Next Post

Οι παρέες έγιναν ομάδες στο 3x3 ΔΕΗ Street Basketball στη Σάμο

Διεθνής Ημέρα Μουσείων  «Μουσεία, Αειφορία και Ποιότητα Ζωής»

Τα Art Sessions παρουσιάζουν το εικαστικό έργο της Τζίνα Τσιτσέρη!

Highlights

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Ο ρόλος της νεολαίας στη Δίκαιη Μετάβαση: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

Οι Faces επανενώνονται για ένα νέο άλμπουμ

Iσπανία: Σε τροχόσπιτα καταφεύγουν οι κάτοικοι

Έρευνα: Η διακοπή  του scrolling αντιστρέφει τη γήρανση του εγκεφάλου

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr