Tης Βικτώριας Γκουντώνη
Βρισκόμαστε στο έτος 1984. Ένας νεαρός προγραμματιστής στην προσπάθειά του να δημιουργήσει ένα βιντεοπαιχνίδι, βιώνει μια διαστρεβλωμένη εμπειρία, που τον κάνει να αμφιβάλλει για την πραγματικότητα. Τι είναι αληθινό και τι όχι; Αυτό που βλέπεις είναι πραγματικό ή όχι; Σκέψου πως η συνέχεια και η πλοκή μιας τέτοιας ιστορίας είναι στο χέρι σου, είναι ένα κουμπί μακριά. Συνεχίζουμε ναι ή όχι;
To Black Mirror είναι μια σειρά που μας έχει συνηθίσει σε πρωτοποριακές προσεγγίσεις και ενδιαφέρουσες θεματολογίες που άλλοτε είναι τρομακτικά κοντά μας και άλλοτε τρομακτικά μακριά μας. Όλα αυτά μέχρι το Bandersnatch, όπου η ιστορία ήρθε κυριολεκτικά στα χέρια μας. Ο θεατής παρακολουθεί και επιλέγει, επιλέγει και παρακολουθεί. Ορίζει ο ίδιος τα γεγονότα, είναι ένας δεύτερος σκηνοθέτης, ένας άλλος μαέστρος. Το νέο διαδραστικό επεισόδιο του Black Mirror, που έχει διάρκεια ταινίας, είναι συναρπαστικό. Πραγματικά συναρπαστικό γιατί σου δίνει την επιλογή να επέμβεις στην εξέλιξή του.
Στο πρόσφατο video που κυκλοφόρησε το netflix η ομάδα της ταινίας μιλάει για το δαιδαλώδες έργο της και την ιδέα να δημιουργήσει κάτι τόσο ιδιαίτερο, όσο την πρώτη ανατρεπτική, διαδραστική ταινία για ενηλίκους.
Ρίξτε μια ματιά πίσω από τις κάμερες για να μάθετε πώς δημιουργήθηκε το Bandersnatch, ακούγοντας τις αφηγήσεις του Τοντ Γέλιν, Αντιπροέδρου Προϊόντος στο Netflix, καθώς και των Τσάρλι Μπρούκερ, Άνναμπελ Τζόουνς και άλλων μελών της δημιουργικής ομάδας. :