Η Perkins είχε τη φανταστική ιδέα να χτίσει ένα online εργαλείο που θα βοηθούσε τον καθένα να κάνει υπέροχα desings ανεξαρτήτως των γνώσεων του. Και τα κατάφερε!
H Melanie Perkins στα 35 της έχει καταφέρει να είναι μία από τις πιο επιτυχημένες γυναίκες στον κόσμο. Έχει καταφέρει πολλά και το οφείλει στον εαυτό της και στην τόλμη της να αντιμετωπίσει τεχνολογικούς κολοσσούς, ιδρύοντας ένα project που σήμερα έχει αξία που φτάνει στα 40 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο λόγος για το αγαπημένο Canva που είναι πλέον μία από τις πιο αναγνωρίσιμες γυναικείες startups στον κόσμο. H ιδέα να ξεκινήσει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα γεννήθηκε το 2007 όταν ακόμη πήγαινε πανεπιστήμιο στο Perth της Αυστραλίας και δούλευε ως part-time, διδάσκοντας σε μαθητές πώς να χρησιμοποιούν προγράμματα desktop-design software, τα οποία ήταν ακριβά να αγοραστούν και αρκετά δύσκολα στη μάθηση.
Τότε είχε τη φανταστική ιδέα να χτίσει ένα online εργαλείο που θα βοηθούσε τον καθένα να κάνει υπέροχα desings ανεξαρτήτως των γνώσεων του. Κι έτσι κι έγινε! Η πλατφόρμα προσφέρει στην ουσία εργαλεία σχεδιασμού μέσω διαδικτύου για όσους δεν είναι επαγγελματίες σχεδιαστές γραφικών.
Σήμερα, πάνω από 60 εκατομμύρια χρήστες από 190 χώρες χρησιμοποιούν τη μαγική πλατφόρμα αλλά ο δρόμος μέχρι την επιτυχία ήταν μακρύς και δύσκολος για τη CEO του δημοφιλούς brand. Όπως είχε δηλώσει η νεαρή επιχειρηματίας στο Forbes, μιλώντας για τις 100 απορρίψεις που είχε δεχτεί πριν πετύχει:
«Αυτό που έμαθα από τις απορρίψεις, είναι ότι πρέπει να παραμείνεις εστιασμένος στον στόχο σου και να επιμένεις το ίδιο. Κάθε φορά που δεχόμασταν μια δύσκολη ερώτηση από έναν επενδυτή ή ακούγαμε έναν λόγο για τον οποίον δεν ήθελαν να επενδύσουν, επικεντρωνόμασταν χωρίς να χάνουμε τον στόχο μας σε αυτό που θέλαμε να αλλάξουμε».
Όπως τονίζει η Perkins:
«Το πιο φυσιολογικό μετά από 100 “όχι”, θα ήταν να σταματήσετε αλλά πρέπει να επιμείνετε»
Αυτό είναι μάλλον και το κλειδί της σημερινής της επιτυχίας και αναγνώρισης καθώς η ίδια δεν παραιτήθηκε λεπτό και συνέχισε να δίνει την ενέργειά της σε ό,τι μπορούσε να διορθώσει και να τελειοποιήσει. Έτσι προσπάθησε να βρει άτομα που θα εμπιστεύονταν το ίδιο το όραμά της και τα κατάφερε.
Η τεχνική που χρησιμοποιούσε πάντα για να τους προσεγγίζει πιο εύκολα, ήταν μερικές έξυπνες ερωτήσεις όπως: «Ποια θα είναι η μελλοντική του αξία;» ή «Πώς θα βελτιώσει τη ζωή μου;».
Τα ερωτήματά της έλυσαν χέρια καθώς κοντά της προσέλκυσε έναν σημαντικό αριθμό ατόμων που τη βοήθησε να κάνει πραγματικότητα ένα από τα πιο τρελά της όνειρα που όπως φαίνεται, ήταν και δικό μας. Το Canva είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία παγκοσμίως και η Perkins δείχνει τον δρόμο προς την υλοποίηση και άλλων τέτοιων «τρελών» ιδεών που θα μπορούσαν τελικά να γίνουν πράξη με τη μεγαλύτερη αποδοχή από το κοινό.