Πώς η τηλεοπτική διαφήμιση ενός σαμπουάν μετατράπηκε σε μάθημα υπέρ της αποδοχής της διαφορετικότητας και της αγάπης των γονιών προς τα παιδιά άνευ όρων και προϋποθέσεων.
WATCH: The tearjerker that won at #CannesLions 2018.Inspired by a true story, Unilever Sunsilk Thailand takes a stand on the millennial topic by opening up possibilities for girls everywhere. #UniquelyUnilever
Gepostet von Unilever Careers am Dienstag, 3. Juli 2018
«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά.
Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι;
Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. – Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν;
Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!
Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο.
Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις.
Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για ‘σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο.
Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά.
Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο;
Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι. – Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».
Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους.
Πηγή: www.lifo.gr