Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home News Feed

Οι νέοι γυρνούν την πλάτη στo streaming

Οι εταιρείες ψυχαγωγίας ξοδεύουν δισ. για να προσελκύσουν τους μελλοντικούς πελάτες τους, αλλά αυτοί ίσως να μην θέλουν τα «προϊόντα» τους

από togetherteam
26 Μαρτίου 2024
σε News Feed
Share on FacebookShare on Twitter

Οι εταιρείες ψυχαγωγίας από τη Disney έως τη Warner Bros. Discovery έχουν ένα διαφαινόμενο πρόβλημα με την Gen-Z καθώς στοιχηματίζουν το μέλλον τους στο streaming.

Ξοδεύουν δισεκατομμύρια για να αντιγράψουν το μοντέλο της τηλεόρασης με streamers, αλλά οι μελλοντικοί πελάτες τους μπορεί να μην θέλουν αυτό που πουλάνε, σημειώνει το Business Insider.

Νέα έρευνα από την Deloitte δείχνει ότι τα μέλη της Gen Z προτιμούν να παρακολουθούν κοινωνικά βίντεο και ζωντανές ροές (47%) περίπου δύο φορές περισσότερο από τις τηλεοπτικές εκπομπές (24%) και τέσσερις φορές περισσότερο από τις ταινίες (11%).

 

Η διαφορά είναι ακόμη πιο έντονη από ό,τι είναι για τους millennials, το 33% των οποίων προτιμά τις κοινωνικές και ζωντανές ροές, έναντι 27% για τηλεοπτικές εκπομπές και 18% για ταινίες.

 

Οι προτάσεις των δημιουργών μετράνε για την Gen Z

Και όταν ενεργοποιούν τις υπηρεσίες ροής, οι Gen Z είναι πιο πιθανό να παρακολουθήσουν κάτι που βασίζεται στις συστάσεις δημιουργών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και όχι στον αλγόριθμο του streamer, διαπίστωσε η Deloitte.

Τα απογοητευτικά ευρήματα προέρχονται από τη 18η ετήσια Έρευνα Τάσεων Ψηφιακών Μέσων της Deloitte, η οποία δημοσιεύθηκε στις 20 Μαρτίου. Η διαδικτυακή έρευνα με 3.517 διαδικτυακούς καταναλωτές πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά τον Οκτώβριο του 2023.

Τα ευρήματά τους υποδηλώνουν ένα λαμπρό μέλλον για το YouTube παρά για το Netflix και άλλους streamers (όπως έχουμε εξετάσει προηγουμένως).

Δεν αποτελεί έκπληξη που η Gen Z προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με αυτά. Αυτές οι προτιμήσεις θα μπορούσαν να αλλάξουν καθώς η Gen Z μεγαλώνει, αλλά αυτό θα σήμαινε ότι θα αλλάξει όχι μόνο αυτό που παρακολουθεί, αλλά και αυτό που το παρακολουθεί. Άλλες έρευνες έχουν δείξει ότι η συσκευή στην οποία μεγάλωσαν οι άνθρωποι είναι αυτή που τελικά προτιμούν.

Μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

«Μεγάλωσαν με οθόνες στα χέρια τους, μεγάλωσαν με περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες», δήλωσεστο Business Insider η Τζάνα Αρμπανάς, επικεφαλής του κλάδου τηλεπικοινωνιών, μέσων και ψυχαγωγίας της Deloitte στις ΗΠΑ. “Οπότε αναμένω ότι αυτή η συμπεριφορά θα συνεχιστεί. Με τον καιρό, οι streamers θα αρχίσουν να χάνουν αυτόν τον πληθυσμό.”

Εκτός από τις προτιμήσεις προβολής, η έρευνα είχε περισσότερα άσχημα νέα για τους streamers.

Οι μεγάλοι streamers στρέφονται ολοένα και περισσότερο στη διαφήμιση για να καλύψουν το υψηλό κόστος εκπομπών και ταινιών, αλλά μπορεί να μην είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τις επωνυμίες να προσεγγίσουν τη Gen Z. Η Deloitte διαπίστωσε ότι οι ανήκοντες στην Gen Z είχαν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να επηρεαστούν από διαφημίσεις στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης (59%) σε σχέση με το streaming (18%).

 

Γενικότερη αμφισβήτηση των μέσων ροής

Πέρα από το Gen Z, οι streamers πρέπει επίσης να αντιμετωπίσουν το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι διαφορετικών ηλικιακών ομάδων αμφισβητούν την αξία των μέσων ροής, όπου οι τιμές συνδρομής έχουν αυξηθεί. και περίπου οι μισοί αισθάνονται ότι είναι δύσκολο να βρουν κάτι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν, σύμφωνα με την έρευνα.

Έτσι, οι streamers χρειάζονται μια ισχυρή στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να προσελκύσουν τους Gen Z. Ίσως ο youtuber MrBeast θα μπορούσε να βοηθήσει να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Η Amazon σίγουρα φαίνεται να το σκέφτεται. Και ίσως θα πρέπει να σκεφτεί μια πιο εξατομικευμένη ή εστιασμένη στον δημιουργό προσέγγιση των διαφημίσεων; Αυτό που γίνεται ολοένα και πιο ξεκάθαρο είναι ότι το να βασίζεσαι στο παλιό μοντέλο τηλεόρασης δεν πρόκειται να τα καταφέρει.

Tags: Gen ZstreamingΈρευνα Τάσεων Ψηφιακών Μέσων της Deloitteεταιρείες ψυχαγωγίας

togetherteam

Related Posts

News Feed

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

29 Απριλίου 2025
News Feed

Έρευνα: Η διακοπή  του scrolling αντιστρέφει τη γήρανση του εγκεφάλου

29 Απριλίου 2025
News Feed

Gen Z: Γιατί η νέα γενιά εργαζομένων βιώνει εργασιακό άγχος και προτιμά να αλλάζει εργοδότες συχνά

13 Απριλίου 2025
Next Post

Τέσσερα ελληνικά ποτά στα 79 καλύτερα του κόσμου

Lapis Lazuli: Πόσο απέχει μια κραυγή από ένα γέλιο;

Κατάθλιψη: Ποιες χώρες είναι πρωταθλήτριες στα αντικαταθλιπτικά | Η θέση της Ελλάδας

Highlights

Οικολογική Κίνηση Κοζάνης – Εκδήλωση: “Δίκαιη Μετάβαση” Με την μάτια της νεολαίας

Μαζί στη Διαδρομή για τη Δίκαιη Μετάβαση

Νεολαία για μια Δίκαιη Μετάβαση: Εργαλειοθήκη Συμμετοχής στο Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης

Έκθεση για τη Συμμετοχή των Νέων στη Δίκαιη Μετάβαση: Παραδείγματα από 12 Κράτη-Μέλη της ΕΕ

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Ο ρόλος της νεολαίας στη Δίκαιη Μετάβαση: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr