Πρόσφατο άρθρο στο New York mag με τίτλο The Junkification of Amazon εξηγεί πώς η πλατφόρμα έχει γεμίσει με κακής ποιότητας προϊόντα ενώ παράλληλα φροντίζει όλοι οι «εξωτερικοί» της πωλητές να έχουν τουλάχιστον 4,5 αστέρια κάνοντας εξαιρετικά δύσκολη την προσπάθεια του χρήστη να βρει ποιο (συνήθως κινέζικο) προϊόν δεν θα διαλυθεί σε μια εβδομάδα. Όμως είναι και το TikTok που σταδιακά μεταμορφώνεται σε ένα μεγάλο κατάστημα, και αυτό που πουλάει είναι κυρίως «dupes».
Τα «dupes» δεν είναι ακριβώς «μαϊμούδες» καθώς δεν πλασάρονται σαν το επώνυμο προϊόν που αντιγράφουν, αλλά του μοιάζουν πάρα πολύ και υπόσχονται τη σχεδόν ίδια ποιότητα σε πολύ καλύτερη τιμή, με πολλά να έχουν αποκτήσει τη δική τους αναγνωρισιμότητα. Όπως γράφει το Byrdie, η προώθησή τους έχει γίνει πολύ επικερδής για τους σταρ του TikTok. Για παράδειγμα. ένα κλιπ με μια influencer να μιλά για την εμμονή που έχει με την αναζήτηση των καλύτερων «dupes» των Lululemon έχει 4,2 εκατ. θεάσεις και 410.000 likes.