Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home News Feed

Χρυσό βραβείο στο Content Marketing για το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας και το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων

από togetherteam
17 Οκτωβρίου 2024
σε News Feed
Share on FacebookShare on Twitter

Το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας απέσπασε, μαζί με τον Δήμο Χανίων, το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | Culture”, στα Content Marketing Awards 2024, που διοργανώνονται από την Boussias Events. Η βράβευση αφορά την επιτυχημένη καμπάνια ψηφιακής επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 3ο Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων (26-30 Ιουνίου 2024) που οργανώνει ο Δήμος Χανίων σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης.

Κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής των Βραβείων Content Marketing Awards 2024, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024, στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής στην Αθήνα, εκ μέρους του Δήμου Χανίων παραβρέθηκε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Γιάννης Γιαννακάκης∙ από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ο διευθυντής του Εργαστηρίου και πρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, καθηγητής Γεώργιος Λάππας και η επίκουρη καθηγήτρια Αναστασία Γιαννακοπούλου∙ από την ομάδα έργου του Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων οι: Μανώλης Πιμπλής, διευθυντής, Βασίλης Κιμούλης, υπεύθυνος Επικοινωνίας & Γραφείου Τύπου, Λευτέρης Μπλέτσας, σύμβουλος Τεχνολογίας & Ιστοσελίδας & Συντονιστής ομάδας εθελοντών, Λένα Ματσιώρη, υπεύθυνη Πολιτιστικού Προγράμματος και Κυριακή Μπεϊόγλου, σύμβουλος Έργου & υπεύθυνη οργάνωσης Παράλληλων Εκδηλώσεων.

Το Βραβείο Gold εκ μέρους του ΦΒΧ παρέλαβαν ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Χανίων Γιάννης Γιαννακάκης, ο οποίος δήλωσε ότι «τα Χανιά στηρίζουν τον πολιτισμό» και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να επισκεφτούν το ΦΒΧ του 2025, και η επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Αναστασία Γιαννακοπούλου, επικεφαλής της επταμελούς ομάδας φοιτητών και φοιτητριών του Εργαστηρίου Ψηφιακών Μέσων για τα social media του φεστιβάλ (Ομάδας Επικοινωνίας), που σημείωσε ότι «ζούμε το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων ως μια γιορτή του βιβλίου και του πολιτισμού και αυτή η μοναδική εμπειρία συνδέει και εμπνέει την όλο και μεγαλύτερη βιβλιόφιλη κοινότητα που έχει αγκαλιάσει το φεστιβάλ».

Η διάκριση είναι ιδιαίτερα σημαντική για το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας, καθώς στα διακεκριμένα ετήσια βραβεία Content Marketing Awards επιβραβεύονται οι καλύτερες καινοτόμες πρακτικές  και η αποτελεσματικότητα του ψηφιακού περιεχομένου των κορυφαίων εταιρειών του χώρου, αναδεικνύοντας έτσι το έργο και τις δυνατότητες του Εργαστηρίου και της Ομάδας Επικοινωνίας. Η Ομάδα Επικοινωνίας του εργαστηρίου αναλαμβάνει τα τρία τελευταία χρόνια τη διαχείριση της ψηφιακής εικόνας του Φεστιβάλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X, Flickr), που αποτελούν βασικά εργαλεία προώθησης και προβολής του στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Φέτος, στην Ομάδα για το φεστιβάλ συμμετείχαν οι: Χαρά Δημητρίου, Παναγιώτα Τσολακίδου, Κλειώ Καπέκα, Σοφία Σταματοπούλου, Σταύρος Σοφρώνης, Ανδρέας Κάκαρης και Αργύρης Γεωργιάδης.

Η ψηφιακή εκστρατεία, η οποία ξεκίνησε από τις αρχές Φεβρουαρίου και κορυφώθηκε ως τις αρχές Ιουλίου, με την ποιότητα και την ποσότητα του πρωτότυπου και αποκλειστικά οργανικού παραγόμενου ψηφιακού περιεχομένου, είχε ως κεντρικό άξονα την προβολή του Φεστιβάλ όχι μόνο ως τόπου συνάντησης για τους λάτρεις του βιβλίου, αλλά και ως μιας γιορτής της Τέχνης και του Πολιτισμού γύρω και πέρα από το βιβλίο που δημιουργεί νέους προβληματισμούς πάνω σε επίκαιρα και διαχρονικά θέματα.

Το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων είναι ένα ετήσιο λογοτεχνικό γεγονός, που ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2022 με επίκεντρο το Ενετικό Λιμάνι της πόλης των Χανίων και είναι αφιερωμένο στο βιβλίο. Στόχος του είναι να καθιερωθεί ως διεθνής κόμβος συνάντησης συγγραφέων, διανοούμενων, ακαδημαϊκών, δημιουργών, μεταφραστών, αναγνωστών, καλλιτεχνών, εκδοτικών οίκων και δημοσιογράφων και να αναδεικνύει στη δημόσια σφαίρα σοβαρά ζητήματα, προάγοντας τη φιλαναγνωσία με παρουσιάσεις, θεματικές συζητήσεις και παράλληλες πολιτιστικές εκδηλώσεις. Φέτος, υποδέχτηκε περισσότερους από 120 ομιλητές από 17 χώρες, οι οποίοι έλαβαν μέρος σε περισσότερες από 70 θεματικές συζητήσεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες, θεατρικά δρώμενα, περφόρμανς, συναυλίες, γύρω από βιβλία σύγχρονης ελληνικής και ξένης πεζογραφίας, ποίησης, δοκιμίου από 35 εκδότες, και με κεντρικό του θέμα «Ευρώπη, παρελθόν και μέλλον. Ματιές στη λογοτεχνία, τον πολιτισμό, την πολιτική». Το δημιουργικό της οπτικής ταυτότητας του ΦΒΧ υλοποίησε η K2design​, μια από τις πιο βραβευμένες ελληνικές εταιρείες branding.

Tags: sliderστα Content Marketing Awards 2024Το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίαςτο Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | Culture”Χρυσό βραβείο στο Content Marketing για το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας και το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων

togetherteam

Related Posts

News Feed

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

29 Απριλίου 2025
News Feed

Έρευνα: Η διακοπή  του scrolling αντιστρέφει τη γήρανση του εγκεφάλου

29 Απριλίου 2025
News Feed

Gen Z: Γιατί η νέα γενιά εργαζομένων βιώνει εργασιακό άγχος και προτιμά να αλλάζει εργοδότες συχνά

13 Απριλίου 2025
Next Post

Το SBTi πιστοποιεί την εγκυρότητα των στόχων του Ομίλου ΔΕΗ για μείωση εκπομπών αερίων θερμοκηπίου

Το πρόγραμμα, οι δράσεις και οι συναυλίες του Φεστιβάλ Recharge Your Batteries vol.2

Ομαδική εικαστική έκθεση_"Windowscapes: Αντικατοπτρισμοί αστικών τοπίων" στην Καστοριά

Highlights

Μαζί στη Διαδρομή για τη Δίκαιη Μετάβαση

Νεολαία για μια Δίκαιη Μετάβαση: Εργαλειοθήκη Συμμετοχής στο Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης

Έκθεση για τη Συμμετοχή των Νέων στη Δίκαιη Μετάβαση: Παραδείγματα από 12 Κράτη-Μέλη της ΕΕ

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Ο ρόλος της νεολαίας στη Δίκαιη Μετάβαση: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr