Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home News Feed Κοινωνία

H Gen Z βάζει τέλος στα dating apps

από togetherteam
22 Δεκεμβρίου 2023
σε Κοινωνία
Share on FacebookShare on Twitter

Οι εφαρμογές γνωριμιών φαίνεται να αποτελούν μόνιμο μέρος του πολιτιστικού τοπίου, συμπεριλαμβανομένων των ειδικά στοχευμένων εφαρμογών που αναλύουν τους χρήστες τους με βάση την πίστη και τα επαγγελματικά επιτεύγματα. Όμως, παρόλο που οι συμβουλές διαδικτυακών γνωριμιών και οι προτροπές του Hinge είναι συνηθισμένες συζητήσεις μεταξύ φίλων, υπάρχουν ορισμένες ενδείξεις ότι οι εφαρμογές γνωριμιών (που αναμφισβήτητα έφτασαν σε κρίσιμη μάζα όταν εισήχθη το Tinder το 2013) μπορεί να είναι στο δρόμο του τερματισμού της. Συγκεκριμένα, η Gen Z απορρίπτει τις εφαρμογές γνωριμιών και οι τιμές των μετοχών των εταιρειών εφαρμογών γνωριμιών πέφτουν. Γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό και τι θα αντικαταστήσει όλο αυτό το “κύμα”; Ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη τα θέλγητρα και τις παγίδες της πραγματικής χρήσης των εφαρμογών και ας δούμε τα δεδομένα χρήστη. Μια εθνική έρευνα του Axios σε 978 άτομα κολεγιακής ηλικίας αποκάλυψε ότι το 79% των ερωτηθέντων δεν χρησιμοποιούσαν τακτικά μια εφαρμογή γνωριμιών και περισσότεροι από τους μισούς συναντούσαν προσωπικά τον πιο πρόσφατο σύντροφό τους στο κολλέγιο, 14% μέσω κοινών φίλων και 15% τυχαία αυτοπροσώπως. Αυτό δεν προμηνύεται καλό για το άμεσο μέλλον των εφαρμογών, επειδή η υπόλοιπη  Gen Z (αυτή τη στιγμή είναι μεταξύ 11 και 26 ετών) θα φτάσει στην ηλικία των ραντεβού μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια. Επιπλέον, τα αποτελέσματα αυτών των μεγάλων εταιρειών δεν φαίνονται τόσο καλά. Όταν η Bumble βγήκε στο χρηματιστήριο στις αρχές του 2021, η τιμή της μετοχής της ήταν περίπου 70 $. Κατά τη δημοσίευση και την διάρκειά της, κυμαίνεται στα 14$. Όσο για την Match Group, τη μητρική εταιρεία εφαρμογών συμπεριλαμβανομένων των Tinder και Hinge: Η μετοχή της σημείωσε βουτιά 68 % το τελευταίο έτος, αφού είχε υποχωρήσει απότομα σε τιμή και το προηγούμενο έτος.

Γιατί συμβαίνει αυτό τώρα;

Ρωτήσαμε τη Nancy Jo Sales, δημοσιογράφο και συγγραφέα του Nothing Personal: My Secret Life in the Dating App Inferno, για κάποιες πληροφορίες. Πραγματοποίησε πολλές συνεντεύξεις με millennials και Gen Z για το βιβλίο της και για το Swiped: Hooking Up in the Digital Age, ένα ντοκιμαντέρ που έγραψε και σκηνοθέτησε για την κουλτούρα των γνωριμιών. Με τα χρόνια, έχει συλλέξει λογαριασμούς σεξουαλικής βίας, απάτης, ρατσισμού, τρανσφοβίας και ληστείας ανηλίκων που ενεργοποιούνται από εφαρμογές. Όπως είναι λογικό, έχει ξεφύγει από την ιδέα ότι οι ψηφιακές εφαρμογές είναι επιβλαβείς για τους χρήστες. «Αυτό δεν είναι ένα προσωπικό animus», είπε. «Είναι ένα άτομο με ρυθμό. Μερικές φορές ως ρεπόρτερ βλέπεις κάτι που αισθάνεσαι πολύ επείγον επειδή βλέπεις ότι βλάπτει τους ανθρώπους, όπως έγραψε ο Upton Sinclair για τη βιομηχανία κρέατος που δηλητηριάζει ανθρώπους. Νιώθω ότι αυτό είναι ένα παρόμοιο πράγμα που συμβαίνει τώρα». Μέχρι πρόσφατα, όλες οι αναφορές των μέσων ενημέρωσης για τις εφαρμογές ήταν σε μεγάλο βαθμό θετικές, είπε η Sales, αλλά βλέπει τη Gen Z, που μαθαίνουν τα νέα τους από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «όπου τα [εταιρικά] μέσα έχουν αποτύχει, οι πραγματικοί άνθρωποι έχουν πάρει την αλήθεια και δημοσιεύουν πραγματικές ιστορίες σχετικά με το τι δεν πάει καλά με τις εφαρμογές και πώς αυτό δεν οδηγεί σε σταθερές σχέσεις», είπε η Sales. «Νομίζω ότι οι millennials, δυστυχώς, ήταν εκείνοι που πλήττονταν περισσότερο από την κουλτούρα των εφαρμογών γνωριμιών», είπε η Sales, λόγω της τεχνολογίας που αναδύθηκε κατά τη διάρκεια της νεαρής ηλικίας τους. Η δημοσιογράφος αντιπαραβάλλει την εμπειρία των millennials με το συναίσθημα  της κόρης της που αποφοίτησε από το κολέγιο. «Η κόρη μου και οι φίλες της, καμία από αυτές δεν είναι σε εφαρμογές γνωριμιών, κανείς δεν χρησιμοποιεί αυτά τα πράγματα ή πολύ λίγοι. Νομίζω ότι είναι μια τάση, και είμαι χαρούμενη γιατί θα έχουν πιο εμπλουτισμένες, πιο ευτυχισμένες σχέσεις και δεν θα υποστούν κακοποίηση και της απλήρωτης εργασίας». Ως απλήρωτη εργασία, η Sales αναφέρει το πώς οι χρήστες, δημοσιεύοντας φωτογραφίες και με άλλο τρόπο που μπορεί να ασχολούνται με τις εφαρμογές, κάνουν πράγματι δουλειά προς όφελος της εφαρμογής, η οποία φαίνεται πιο ισχυρή όσο περισσότεροι άνθρωποι δημοσιεύουν σε αυτήν.

Αν όχι εφαρμογές, τι;

Ας πούμε απλώς ότι υπάρχει όντως αυτή η κατάσταση και οι εφαρμογές γνωριμιών συνεχίζουν να μειώνονται σε δημοτικότητα. Υπάρχουν κάποιες υποδείξεις για το τι πρόκειται να γίνει το επόμενο μεγάλο πράγμα στο ραντεβού; Ίσως θα δούμε περισσότερες συναντήσεις της ομάδας IRL όπως το The Feels, μια μηνιαία βραδιά με εισιτήρια για single που εμφανίζεται στο Μπρούκλιν και τη Φιλαδέλφεια (υπόσχεται ότι “συνδυάζει διαλογισμό, προτροπές, αντανακλάσεις + σωματικά στοιχεία όπως το βλέμμα των ματιών”). Και υπάρχουν κλαμπ για singles, όπως το SoSo (Singles Only Social Club) με έδρα το Λος Άντζελες, το οποίο έχει τη γραμμή ετικέτας «Κάντε φίλους, βγείτε ραντεβού, βρείτε την αγάπη της ζωής σας, φύγετε». Και τέλος, το γρήγορο ραντεβού! Αν τίποτα από αυτά δεν ακούγεται ιδιαίτερα πρωτότυπο, ίσως ο μελλοντικός κόσμος να μην έχει φανταστεί ακόμη τους καλύτερους δυνατούς μηχανισμούς για τη σύνδεση ζευγαριών—αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ανησυχούμε για τις καινοτομίες ζευγαρώματος της επόμενης γενιάς.
<

Tags: Gen Z dating appsGen Z tinderslider

togetherteam

Related Posts

Κοινωνία

Πώς η Gen Z συσσωρεύει ιστορικά επίπεδα χρέους από πιστωτικές κάρτες

8 Δεκεμβρίου 2024
Κοινωνία

«#MeToo Ιστορίες γυναικείας ενδυνάμωσης» με τη Ζέτα Δούκα, την Αμαλία Προβελεγγίου και την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους

27 Νοεμβρίου 2024
Κοινωνία

Η δεξιά στροφή της ΕΕ στο μεταναστευτικό πιέζει τη Φον ντερ Λάιεν για περισσότερες απελάσεις

18 Οκτωβρίου 2024
Next Post

Σήμερα το χειμερινό ηλιοστάσιο: Η συντομότερη ημέρα του χρόνου

Home Alone: Πόσο πλούσια ήταν τελικά η οικογένεια Μακάλιστερ

«Last Christmas»: Στο Νο1 των χριστουγεννιάτικων charts με 39 χρόνια καθυστέρηση

Highlights

Μαζί στη Διαδρομή για τη Δίκαιη Μετάβαση

Νεολαία για μια Δίκαιη Μετάβαση: Εργαλειοθήκη Συμμετοχής στο Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης

Έκθεση για τη Συμμετοχή των Νέων στη Δίκαιη Μετάβαση: Παραδείγματα από 12 Κράτη-Μέλη της ΕΕ

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Ο ρόλος της νεολαίας στη Δίκαιη Μετάβαση: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr