Συνεχίζεται η αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών με το Δημόσιο τους πρώτους εννέα μήνες του 2022, σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο από την 1η Ιανουαρίου μέχρι και την 30ή Σεπτεμβρίου φέτος, τα συστήματα του Δημοσίου είτε παρείχαν ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες, είτε «μίλησαν μεταξύ τους» αθροιστικά περισσότερες από 665 εκατομμύρια φορές, αποτρέποντας έως και αντίστοιχο αριθμό φυσικών επισκέψεων από πολίτες προς υπηρεσίες.
Οι 665 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές μέσα στους πρώτους εννέα μήνες του 2022 ξεπερνούν ήδη τον συνολικό αριθμό ηλεκτρονικών συναλλαγών του 2021, οπότε και καταγράφηκαν αθροιστικά 567 εκατομμύρια ψηφιακές συναλλαγές. Οι ίδιοι αριθμοί για το 2020, το 2019 και το 2018 ανήλθαν σε 94, 34 και 8,8 εκατομμύρια, αντίστοιχα. Στις ψηφιακές συναλλαγές αθροίζονται:
-οι ψηφιακές υπηρεσίες, δηλαδή η ταυτοποίηση των πολιτών σε ένα πληροφοριακό σύστημα με τη χρήση των κωδικών του Taxisnet ή μέσω κωδικών web banking, και
-οι διαλειτουργικότητες, η ανταλλαγή, δηλαδή πληροφοριών μεταξύ υπηρεσιών και μητρώων του Δημοσίου χωρίς άλλη ενέργεια από πλευράς του πολίτη πέρα από τη χορήγηση της συγκατάθεσής του.