Together
Together
Together
No Result
View All Result
Home News Feed

Μόλις κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ |

από Κέλλυ Γρηγοριάδου
19 Μαρτίου 2018
σε News Feed, Βιβλίο
Share on FacebookShare on Twitter
ΠΟΙΗΣΗ

Τα ομοιοκατάληκτα του Μάνου Ελευθερίου

Μια προσωπική επιλογή του Μάνου Ελευθερίου από παλαιότερα και νέα, ανέκδοτα γραπτά του συνθεμένα με την τεχνική της παραδοσιακής ρίμας.
Συνθέσεις, ακριβώς, επί χάρτου. Ασκήσεις μετρικής. Μια πρόκληση, πάντα, για τους τεχνίτες του λόγου να συνθέσουν μέσ’ από μια μεγάλη ποικιλία μέτρων τη δική τους μουσική.
Επιπλέον, τα Ομοιοκατάληκτα, που δεν διαφέρουν θεματικά από το αναγνωρίσιμο ποιητικό σύμπαν του Μάνου Ελευθερίου, δείχνουν με τον πιο ανάγλυφο τρόπο την άρρηκτη ενότητα ποίησης και στιχουργικής που χαρακτηρίζει το έργο και την πορεία του.

«Πώς είναι ο έρωτας γραμμένος στο πετσί μας.
Με γράμματα άραγε ή μαύρους αριθμούς.
Αίμα θηλάζει κι η Ελλάδα κι η ζωή μας
και οι εχθροί είν’ εραστές μ’ εκβιασμούς.
     Των δράκων γάλα πίνουν μόνο και φαρμάκι.
    Κρίμα. Δεν γνώρισες τον Κώστα Καρυωτάκη.
Στους ουρανούς θ’ αναγνωρίσουμε ποιος ήσουν.
Ξέρουν αυτοί. Το φωτοστέφανο χρυσό.
Φώτιζες νύχτες των ανθρώπων που θα ζήσουν
κι έχουν και θάνατο και φως μισό μισό.
    Όχι τσεκούρι και μπαλτάς. Μήτε και σφαίρα.
    Μ’ ένα σουγιά που κόβει φλέβες στον αέρα».
απόσπασμα από το ποίημα «Χωρίς Τίτλο»Ξεφυλλίστε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου ΕΔΩ.


ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Η μοναδική ιστορία του Julian Barnes
μετάφραση: Κατερίνα Σχινά

Ο Julian Barnes, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους βρετανούς συγγραφείς με διεθνή αναγνώριση που έχει τιμηθεί με το βραβείο Booker το 2011 για το μυθιστόρημά του Ένα κάποιο τέλος το οποίο απολαύσαμε πέρσι και στη μεγάλη οθόνη, επανέρχεται με ένα βαθύ και βαθιά θλιμμένο μυθιστόρημα για την αγάπη.
Στις αρχές της δεκαετίας του ’60 σε κάποιο συντηρητικό προάστιο του Λονδίνου ο δεκαεννιάχρονος φοιτητής Πολ γνωρίζει στη λέσχη του τένις τη σαρανταοκτάχρονη Σούζαν, παντρεμένη με δυο μεγάλες κόρες, και γρήγορα γίνονται εραστές. Στο βιβλίο, ο Πολ αναπολεί τις αρχές του έρωτά τους, την απελευθέρωση της Σούζαν από έναν αδιάφορο γάμο, τη συμβίωσή τους και την πολύ αργή διάλυση της σχέσης τους.
Ο πρώτος έρωτας έχει συνέπειες που κρατούν μια ολόκληρη ζωή, όμως ο Πολ, στα δεκαεννιά του χρόνια, δεν μπορεί να το γνωρίζει. Σ’ αυτήν την ηλικία, νιώθει περήφανος που η σχέση του καταπατά τις κοινωνικές συμβάσεις και αναστατώνει τα ήθη της μικρής του πόλης. Μεγαλώνοντας, ωστόσο, οι απαιτήσεις αυτού του έρωτα γίνονται πολύ μεγαλύτερες και βαρύτερες απ’ όσο θα μπορούσε να προβλέψει…
Ένα τρυφερό, ενορατικό, στοχαστικό, βαθιά συγκινητικό μυθιστόρημα, γραμμένο με τη μοναδική ευαισθησία ενός από τους πιο σπουδαίους χαρτογράφους της ανθρώπινης καρδιάς και των καπρίτσιων της.

Ξεφυλλίστε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου ΕΔΩ.

«Αποπνέει έναν χαμηλόφωνο σπαραγμό. Ο Barnes στο συγγραφικό του απόγειο».
Times«Ευαίσθητο, αλλά σκοτεινό. Ένα ευφυές μυθιστόρημα».
Financial Times

«Ανατέμνει με ακρίβεια τον κόσμο των συναισθημάτων προσφέροντας εικόνες μοναδικής ομορφιάς. Αστείο όσο και βαθυστόχαστο. Θα συγκαταλέγεται χωρίς αμφιβολία στα καλύτερα βιβλία της χρονιάς». 
Mail on Sunday

«Το καλύτερο έργο του Barnes έως σήμερα». 
Spectator

«Ένα τρυφερό μυθιστόρημα που σου ραγίζει την καρδιά».
Observer


Μεγάλες αφηγήσεις

Αριστουργήματα της παγκόσμιας κλασικής λογοτεχνίας. Μια σειρά που επιμελείται ο συγγραφέας Δημήτρης Στεφανάκης και που φιλοδοξεί να καλύψει ορισμένα κενά στην ελληνική βιβλιαγορά, αλλά κυρίως να οικοδομήσει μια συστηματική σχέση του νεοέλληνα αναγνώστη με ό,τι θεωρείται σημαντικό και αξεπέραστο στην τέχνη της αφήγησης.

Η ωραία της ημέρας του Ζοζέφ Κεσέλ
μετάφραση: Ρίτα Κολαΐτη
επίμετρο: Γιάννης Ν. Μπασκόζος

Το προκλητικό και πρωτοποριακό μυθιστόρημα που ενέπνευσε την ομότιτλη ταινία του Λουίς Μπουνιουέλ, με πρωταγωνίστρια την Κατρίν Ντενέβ, παραμένει έως τις μέρες μας τόσο ζωντανό και αμφιλεγόμενο όσο όταν πρωτοκυκλοφόρησε το 1960.
Η Σεβερίν Σεριζί είναι μια πλούσια και όμορφη παριζιάνα νοικοκυρά. Αγαπά τον σύζυγό της αλλά η μεταξύ τους επαφή δεν της προσφέρει σωματική ηδονή. Κατακλυσμένη από έντονες φαντασιώσεις, θα βρει δουλειά σε έναν οίκο ανοχής. Τα πρωινά ικανοποιεί τις πιο τρελές επιθυμίες των πελατών της με το ψευδώνυμο «Ωραία της ημέρας». Τα βράδια επιστρέφει στο σπίτι, στον ενάρετο γάμο της και τον ανυποψίαστο σύζυγό της.
Διάσημο για τον τολμηρό ερωτισμό του, το μυθιστόρημα του Κεσέλ μάς προσφέρει ένα μοναδικό πορτρέτο της γυναικείας ψυχής.

Ξεφυλλίστε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου ΕΔΩ.

«Ένα πραγματικό αριστοτέχνημα». 
Houston Post

«Μια αμείλικτη καταγραφή του πάθους. Μια συναισθηματική περιπέτεια». 
Chicago Sun-Times

«Με την Ωραία της ημέρας επιχείρησα να δείξω το τρομερό διαζύγιο ανάμεσα στην καρδιά και τη σάρκα, ανάμεσα σε μια αληθινή, απέραντη και τρυφερή αγάπη και στην αδυσώπητη απαίτηση των αισθήσεων».
απόσπασμα από την εισαγωγή του συγγραφέα


Το βαμμένο πέπλο του Γ. Σόμερσετ Μομ
μετάφραση: Τρισεύγενη Παπαϊωάννου
πρόλογος: Σταύρος Ζουμπουλάκης

Το μυθιστόρημα προκάλεσε θύελλα διαμαρτυριών όταν πρωτοκυκλοφόρησε και μέχρι σήμερα έχει μεταφερθεί τρεις φορές στον κινηματογράφο, με πιο πρόσφατη την ομώνυμη ταινία του 2006, σε σκηνοθεσία Τζον Καράν, με τη Ναόμι Γουότς και τον Έντουαρντ Νόρτον στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.
Η Κίτι Φέιν είναι η νεαρή, ωραία αλλά επιπόλαιη σύζυγος του Γουόλτερ, μικροβιολόγου διορισμένου στο Χονγκ Κονγκ. Ανικανοποίητη από τον γάμο της, αρχίζει μια εξωσυζυγική περιπέτεια με τον Τσαρλς Τάουνσεντ, έναν άντρα που βρίσκει γοητευτικό, ελκυστικό και συναρπαστικό. Όταν όμως ο Γουόλτερ ανακαλύπτει την απιστία της, την εκδικείται με έναν περίεργο και φρικτό τρόπο: την υποχρεώνει να τον συνοδεύσει σε μια απομακρυσμένη περιοχή στο εσωτερικό της Κίνας, η οποία μαστίζεται από επιδημία χολέρας.

Ξεφυλλίστε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου ΕΔΩ.

«O σύγχρονος συγγραφέας που με επηρέασε περισσότερο». 
George Orwell

«Το Βαμμένο πέπλο με τη θλίψη, την ηθική του ένταση, την ειρωνεία και τη συμπόνια του, με την κλιμάκωση στιγμών λαγνείας και φόβου και μετάνοιας, είναι ένα έργο τέχνης». 
Spectator

«Ένας έξοχος τεχνίτης… Το στιλ του είναι κομψό, γρήγορο, υποβλητικό, αβίαστο».
New York Times

«Το πολύχρωμο πέπλο, που ονομάζουμε ζωή, καλύπτει τα μυστικά και τα ψέματά μας, τις αυταπάτες και ψευδαισθήσεις μας, και κυρίως τον ενεδρεύοντα θάνατο. Ο ποιητής μάς προτρέπει να μην το ανασηκώσουμε. Μια ευαίσθητη ψυχή που το ανασήκωσε, αναζητώντας την αλήθεια, δεν βρήκε τελικά τίποτε.
Η Κίτι [η ηρωίδα του Μομ] πάντως έχει λάβει την απόφαση να ανασηκώσει ή και να σκίσει το ποικιλόχρωμο πέπλο των κοινωνικών συμβάσεων και του ψέματος. ∆εν πρόκειται για μια απόφαση αναζήτησης της αλήθειας, δεν πρόκειται για την απόφαση του φιλοσόφου ή του προφήτη, αλλά για την απόφαση μιας απλής γυναίκας που θέλει να αλλάξει ζωή, να ζήσει με ελευθερία και ειλικρίνεια. Είναι μια απόφαση μεταστροφής». 
Από τον πρόλογο του Σταύρου Ζουμπουλάκη


NON FICTIONΚωνσταντίνος Καραμανλής

Η Ελλάδα από τον Εμφύλιο στη Μεταπολίτευση του Σωτήρη ΡιζάΟ Κωνσταντίνος Καραμανλής κυριάρχησε στην ελληνική πολιτική από το 1955 έως το 1985. Στη διάρκεια αυτής της τριακονταετίας έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο σε δύο περιόδους. Στην πρώτη, από το 1955 έως το 1963, προώθησε μια διαδικασία οικονομικής ανάπτυξης που απoτέλεσε το θεμέλιο του κοινωνικού και πολιτικού μετασχηματισμού της Ελλάδας. Η χώρα έπαψε να είναι μια παραδοσιακή κοινωνία και εισήλθε στην εποχή της νεωτερικότητας και της ευημερίας. Στη δεύτερη περίοδο διακυβέρνησης, από το 1974 έως το 1980, ο μακεδόνας πολιτικός έπαιξε αποφασιστικό ρόλο στο πεδίο των θεσμών και του τρόπου άσκησης της πολιτικής, εκκαθάρισε την κληρονομιά του Εμφυλίου, παγίωσε τη Δημοκρατία της Μεταπολίτευσης και οδήγησε την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα.
Από τις απαρχές της σταδιοδρομίας του ως τη Μεταπολίτευση και τις δύο θητείες στην προεδρία της Δημοκρατίας, ο ιστορικός Σωτήρης Ριζάς σκιαγραφεί την πολιτική κληρονομιά του Κωνσταντίνου Καραμανλή, μιας πολιτικής και ιστορικής οντότητας που υπερβαίνει το σύνηθες μέτρο του διακεκριμένου πολιτικού.

Ξεφυλλίστε τις πρώτες σελίδες του βιβλίου ΕΔΩ.«Ο Καραμανλής αναμφίβολα επέδρασε ασυνήθιστα στην πορεία της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Σημαντικοί πολιτικοί πριν απ’ αυτόν, όπως ο Καποδίστριας, ο Τρικούπης ή ο Βενιζέλος, ιστορικών διαστάσεων προσωπικότητες, οραματίστηκαν και σχεδίασαν, όπως και ο Καραμανλής, μια Ελλάδα που θα ανήκε στη χορεία των αναπτυγμένων ευρωπαϊκών κρατών. Εντούτοις η κληρονομιά του τελευταίου υπήρξε πιο ανθεκτική στον χρόνο. Δύο παράγοντες διαφοροποιούν το αποτέλεσμα και τη διάρκεια της κληρονομιάς. Ο ένας αφορά την ένταση της διαμάχης γύρω από τους πολιτικούς αυτούς, στοιχείο που συνέβαλε στην αποδόμηση του έργου τους. Όσο πολιτικό ταλέντο και αισθητήριο κι αν διέθεταν αυτοί οι κορυφαίοι  έλληνες πολιτικοί, το έργο τους δεν διέφυγε τις συνέπειες της οξύτατης πολιτικής διαμάχης. Ο Καραμανλής, αποχωρώντας από την προεδρία της Δημοκρατίας το 1985, δεν είχε παρόμοια τύχη. Αν και η απόφαση του ΠΑΣΟΚ να μην προτείνει την επανεκλογή του ενείχε ασφαλώς και μια ισχυρή δόση αποδοκιμασίας, εντούτοις η αποχώρησή του δεν είχε το νόημα της πλήρους αποδοκιμασίας και της κατακρήμνισης των όσων είχε συνεισφέρει, πράγμα το οποίο εξηγείται πιθανότατα από έναν δεύτερο παράγοντα, και αυτός δεν είναι άλλος από τον ευρωπαϊκό: την ένταξη στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα».
απόσπασμα από το βιβλίο

Κέλλυ Γρηγοριάδου

Εκδότρια του Together Free Press και του Togethermag.gr Θα την βρείτε ανάμεσα σε γραμμές, λέξεις, κόλλες, σημειώσεις, σβήστρες, μολύβια και καλώδια. Καταναλώνει εικόνες, αισθητική, περιεχόμενο και μηνύματα. Ασχολείται σοβαρά και ανθρωπολογικά με τα ποπ σημεία των καιρών Είναι μια φανατική του Τοgether που δημιουργεί το περιεχόμενό του. Με αυτήν την σειρά. Αγαπάει τον σκύλο της, τις ταινίες του Tim Burton και μπορεί να ακούσει Dead Kennedys και Nouvelle Vague ταυτόχρονα. Ξεκίνησε έχοντας στο μυαλό της πως θα ενθουσιαζόταν αν μπορούσε να κάνει τους συνανθρώπους της να ενθουσιαστούν με πράγματα που την ενθουσιάζουν.

Related Posts

News Feed

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

29 Απριλίου 2025
News Feed

Έρευνα: Η διακοπή  του scrolling αντιστρέφει τη γήρανση του εγκεφάλου

29 Απριλίου 2025
News Feed

Gen Z: Γιατί η νέα γενιά εργαζομένων βιώνει εργασιακό άγχος και προτιμά να αλλάζει εργοδότες συχνά

13 Απριλίου 2025
Next Post

Αν η Disney είχε δημιουργήσει το Game Of Thrones!

Έλληνες δημιουργοί φέρνουν την αειφορία στην καθημερινότητα μας

Tα τρέιλερ που ΔΕΝ πρέπει να χάσεις αυτή την εβδομάδα!

Highlights

Έκθεση για τη Συμμετοχή των Νέων στη Δίκαιη Μετάβαση: Παραδείγματα από 12 Κράτη-Μέλη της ΕΕ

Μια νέα συμμαχία για τη Δίκαιη Μετάβαση με πρωταγωνιστές τους νέους από το Together & το Green Tank

Ο ρόλος της νεολαίας στη Δίκαιη Μετάβαση: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας

Επίδομα παιδιού: Κλείνει αύριο 30 Απριλίου προσωρινά η πλατφόρμα

Οι Faces επανενώνονται για ένα νέο άλμπουμ

Iσπανία: Σε τροχόσπιτα καταφεύγουν οι κάτοικοι

Connect with TOGETHER

Advertising

Contact us

info@togethermag.gr
ad@togethermag.gr
24610 25600
ΑΡΧΕΛΑΟΥ 25
ΚΟΖΑΝΗ

Mailing list

Subscribe to the Τοgether newsletter

Get the day on Together straight to your inbox

Together n. 67

Together n. 67

© 2018 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr

No Result
View All Result
  • News Feed
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Επιστήμη – Tech
    • Κόσμος
    • Υγεία
    • Animals
    • Περιβάλλον
  • Life & Culture
    • Μουσική
    • Βιβλίο
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Φωτογραφία
    • Εικαστικά
    • Design
    • Σειρές
    • Travel
    • Wellbeing
    • Fashion
    • Γαστρονομία
    • Picks
  • ID
    • To Ερωτηματολόγιο του Προυστ
    • Togethergram
    • Togetherωτήσεις
    • Πρόσωπα
  • #opinions
  • Μανταλάκι
  • Διαφήμιση

© 2019 Together Magazine - Powered & Developed by webable.gr